نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 28 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

HAPPY birthday DADY

1392/10/20 14:38
نویسنده : مامان مهسا
896 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز 19 دیماه تولد بابا علیرضا بود .اما متاسفانه به دلیل قطع نت منزل نتونستیم که واسش پیشاپیش تولدش رو تبریک بگیم.

البفا برای سخن گفتن نیست

برای نوشتن نام توست اعداد

پیش از تولد تو به صف ایستاده اند

تا راز زاد روز تو را بدانند .

بابا جونم تولدت مبارک

تقدیم به بهترین و مهربانترین همسر دنیا علیرضا جونم

وبه افتخار تولد بهترین همسر و بابای دنیا که تمام هستی ماست دیشب مراسم تولد گرفتیم به همراهی عمه مژگان و عمو محمد رضا .

به این مناسبت کیک تولد GALEXYکه بابایی خیلی دوست داره و شام هم لازانیا و دسر ژله و تنقلات ترتیب دادیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (21)

مامان آوا
20 دی 92 16:58
اعظم
20 دی 92 18:31
مبارک باشه تولد همسر گرامی مهسا جونم انشاا.. همیشه در کنار هم این روزهای شاد و جشن بگیرین با خوبی و خوشی براتون بهترین ها رو آرزو دارم
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم ما هم بهترینها رو براتون ارزو میکنیم.
مریم مامان مهتا
20 دی 92 18:51
تولدشون مبارک و در کنار هم شاد و خوشبخت باشین
مامان مهسا
پاسخ
مرسی دوستم
مامان تینا و رایان
20 دی 92 23:29
تولدشون مبارک-همیشه شاد باشید و سایه همسر بالاسر شما و نورا جون-دستت درد نکنه مامانی-عجب کیکی-دهانم آب افتاد-منم که شکموووو-حالا انتظار داشتم برم تو ادامه مطلب غذا و دسر ببینم-این همه زحمت کشیده بودی چهارتا عکس مینداختی از غذاهات خوب
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف داری اره فراموش کردم جای تعریف نباشه من لازانیا رو خیلی حرفه ای درست میکنم و خوب از اب در میاد آخه این خواهر شهر کوچیکه من خیلی ناز نازی ودوست داشتنیه و همیشه تو همه چیز نفراولِ وقتی که نصفشو خوردیم گفت زن داداش کاش عکس انداخته بودیم منم
مامان سارینا
21 دی 92 1:14
سلام تولد همسرعزیزتان مبارک واقعا نام نورا شایسته دختر زیبایتان است درپناه حق وبلاگ زیبای دارید با اجازه لینکتان کردم خوشحال میشم به ماسربزنید
مامان مهسا
پاسخ
سلام عزیزم ممنون شما لطف دارید خوشحالم که به وب ما اومدید چشم حتماً
پونه
21 دی 92 10:30
تولدشون مبارک . ایشا...در کنارهم شاد و خوشبخت باشین
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوست خوب خوبم.
الی مامان محیا
21 دی 92 11:03
مبارکه ایشالله که سایشون همیشه رو سرتون مستدام باشه
مامان مهسا
پاسخ
مرسی الی نازم
مامان نیروانا
21 دی 92 11:08
مبارکتون باشه تولد بابایی ایشالا همیشه در کنار هم خوشبخت و شاد باشین. چه کیکی خدای من!!! دستت طلا دوستم! خودت پختیش!؟ به به نوش جونتون و خوش به سعادت بابایی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون فریبا ی عزیز و با اون محبت بی دریغت از ما ،همچنین شما هم نه بابا آماده است من ا زاین هنر نمایی ها ندارم.یعنی اینطوریش وبلد نیستم
ساني مامي شاديسا
21 دی 92 14:54
مبارکه ایشالله که سایشون روي سر تو و نورا جون باشه و در كنار هم ساليان سال با شادي و سلامتي زندگي كنيد
مامان مهسا
پاسخ
مرسی عزیزم همچنین
FSVPq71qPi-4qApHAXQW876vNJ4ygWZZ6m6TmIS40avai9Fo_eA_dPJ9gjNlnXYF
21 دی 92 16:59
با سلام جناب علیرضا خان با یکی دو روز تاخیر تولتون را تبریک میگم ، شاید تنها چیری که از این فاصله دور ( از لحاظ مسافت و گرنه دلها بهم نزدیکند ) بتوانم تقدیمتان کنم ، شاخه گلی باشد برای لحظات خوبی که در کنار دختر شیرینتان ( نورای عزیزمان ) می گذرانید .
مامان مهسا
پاسخ
ممنون دوست عزیز اما هر آدرسی رو از شما باز کردم متوجه نشدم کدوم دوست گرامی علیرضا هستید؟شما؟
بابای یسری جان
21 دی 92 19:04
با سلام مجدد ببخشید پیام تبریک از من بوده است که فکر می کنم یسری جان دسته گل به آب داده و موقع نوشتن پیامم در قسمت مشخصات حروف عجیب و غریبی را تایپ کرده است . ضمن تبریک مجدد از شما عذر میخوام برای نورای خوشگلم
مامان مهسا
پاسخ
سلام دوست خوبمون شما ببخشید من کنجکاو شدم آخه خیلی عجیب قریب بود .ممنون ا زلطف و محبت شما ا زطرف بابای نورا تشکر میکنم و سپاسگزارم.برای یسری ناز
نرگس
21 دی 92 23:33
تولد همسری مبارک مهسا جون انشاله سالیان سال سایه شون رو سر نورا جون باشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون نرگس مهربونمانشاله همچنین شما
مامان ستاره
22 دی 92 2:02
مبارکه عزیزم ... انشاالله همیشه سالم و شاد و خوشبخت و سعادتمند باشید ....
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم
مامان ستیانفس
22 دی 92 13:44
عسسسسیسم تولد بابا جون خوب ومهربونت مبارک باشه مهساجون ان شالله 120سالگی همسرتون رو جشن بگیرید و سایشون بالای سر شما و نوراجونم باشه
مامان مهسا
پاسخ
مرسی زهرا جونم همچنین شما
مامان الیار
22 دی 92 17:03
تولد بابات مبارکه نورا جووووووووووووووووووونم کلی میبوسم نی نی ناززرو
مامان مهسا
پاسخ
ممنون خاله ما هم
مامان محیا
22 دی 92 21:12
تولد آقای پدر مبارک
مامان مهسا
پاسخ
ممنون
مامان آیسو وآیسا
23 دی 92 11:27
مامان مهسا
پاسخ
خواهش میکنم
فرناز خاله آرسن جون
23 دی 92 20:16
تولد همسری رو تبریک میگم گلم ایشاله کنار هم سالیان سال به خوبی و خوشی و با عشق سر کنین آمــــــــــــــــــین
مامان مهسا
پاسخ
مرسییییی
✽ستایـــِش فرشتـــه اـے از بِهشت✽
24 دی 92 8:22
تولد همسریتون مبارک انشالله که سایشون بالای سرتون مستدام
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیز
جیران بخشنده
26 دی 92 10:04
تولد بابای نورا جونم مباااارکچه کیک خوشگلی
مامان مهسا
پاسخ
ممنون عزیزم لطف درای
شقایق مامان آرشا
27 دی 92 8:44
سالیان سال سایه شون بالا سرتون باشه
مامان مهسا
پاسخ
ممنون شقایقم