نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

شکار لحظه ها!

1391/10/29 18:22
نویسنده : مامان مهسا
1,496 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

 

تقریبا ساعت نزدیک به 2 امروزمن و علیرضا مشغول جمع کردن وسیله های سفرم بودیم آخه من ونورا داریم میریم شیراز. نورا این روزا اینقدر شیرین کاری در میاره که باید ثانیه به ثانیه حرکاتاش و شکار کرد به نمایش گذاشت الان میخوام چند تا عکس واستون  تا وقت دارم  از شیطنتاش بذارم این اخرین اپ امروز‚ بعد از اینکه برگشتم از سفرمون و.....اپای نازززززززززززززز واستون میذارم .منتظرمون باشید.

البته اینو بگم شاید اگر فرصت شد در حین سفرم پست جدید گذاشتم.

اینجا نورا خانوم دمپختک خورده نورا عاشق غذاهای بامزه است نمکدار وفلفلی وترش مزه است میل به شیرینی کم داره.اینو بگم که من از 2 ماه پبش شروع کردم به نورا غذای کمکی میدم از فرنی ،حریره ،پوره سیب زمینی وهویج،انواع سوپها، بسکویت مادربا شیر خدارو شکر هم خیلی خوب جواب داده وراضی هستم از وضعیت نورا.

 

اینجا هم سیر شده داره وروجک بازی در میاره قل میخوره میره این ور اون ور سر و صدا از خودش در وکنه.

 

 

ادامه مطلب و از دست ندین:

 

فرشته شیرین عسل مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

محدثه
29 دی 91 21:30
وااااااااایییییییییی کشته نشی مهسا! دلم آب شد! جون من بیارش جهرم میخوام بخورمش مامانو
متین من
30 دی 91 0:59
سلام بخدا شرمنده هنوز نتونستم زنگ بزنم امروز که جمعه بود هزچی زنگ زدم بنگاه کسی برنداشت فردا بازهم زنگ میزنم دوسی شرمنده بخدا خب امروزجمعه ست تعطیلن
maman pani
30 دی 91 22:16
salam jighari mashallah shoma ke hezar bar az pani ham khoshgeltari mamani ye alame bebosesh
ویدا
3 بهمن 91 0:12
پس چرا نمی یایی؟
متین من
3 بهمن 91 0:33
کجایی بابا دلمون برات تنگ شد
متین من
7 بهمن 91 0:51
معلومه کجایی هیچ خبری ازت نیست نه زنگی نه اس ام اس نه قرار گذاشتی همدیگرو ببینیم خبری بده از خودت
فرناز خاله آرسن جون
16 بهمن 91 22:51
وااااااای این وروجک رو باید خوردو خورد تا تمومش کرد لقمه لقمه وااای بازم آدم از این عسلک سیر نمیشه خیلـــــــــــــــــــــــی ماهه خیلی جیگره مامان جونش واسش اسپند دود کن چشش نزنیم
محدثه
22 بهمن 91 18:38
مامانو کجایی؟بابا دلمون یه ذره شده! عکس نی نی خوشکلمونو زودتر بذار که دلمون آب شد!