نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

مسابقه: چرا وبلاگم رو دوست دارم؟

1391/11/26 23:31
نویسنده : مامان مهسا
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

الان که لب تابمو روشن کردم ودیدم که به مسابقه دعوت شدم با تمام وجود خوشحال شدم .ممنون از فرناز جون خاله شازده پسر قشنگمون آرسن جون که از تبریز مارو به این مسابقه دعوت کردن تا یکی از شیرین ترین وبهترین احساساتم رو بیان کنم بازم یه دنیا ممنون .

من بندر عباس تنهام منظورم اینه که از خانواده ام دورم و کنارم نیستن وتنها امید وشادابی زندگی من که با تمام وجود تونستم این دوری رو تحمل کنم اومدن نورا جون بود که لحظه به لحظه زندگیمو شیرین وپر انرژی کرده تا ثانیه به ثانیه عمرم و درکنارش باشم از زمانی که تو دلم پا گذاشت تصمیم داشتم یه دفترچه خاطرات واسش درست کنم اما به دلایل سخت بارداری نتونستم وتا اینکه چند ماه پیش موفق شدم که وبش و درست کنم و بهترین جایی باشه واسه ثبت قشنگترین گذرهای دنیای شیرینش و پر کردن تنهایی مامانش و مهمتر از همه بهترین دفتر یادادشت واسه تجدید خاطره ها در اینده دور . در ضمن پیدا کردن دوستهای خوب گرچه بیشترشون  دور هستن، اما به قول معروف از چشم دور و به دل عزیز .

من ودخترم عاشقانه همتون رو دوست داریم.

برای تو مینویسم .

 از دل مینویسم .

با تمام وجود و عشق مینویسم.

قشنگم ،شیرین تر از هر شیرینی به خاطر خودت و وجودت وبت و دوست دارم .

3 تا از دوستای خوبم رو که به این مسابقه دعوت میکنم:

پانی جون

آدرینا جون 

آرام جون

چند تا از عکسهای نوراجون رو ببینید:


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مادام بوفی
27 بهمن 91 0:09
سلام عزیزم دوستدارید کوچولوتون یه قالب مخصوص داشته باشه با تصاویر خودش.... میتونید از قالبهایی که برای بقیه مادرای گل و نی نی ها شون درست کردیم دیدن کنید....
هیراد و عمه لیلاش
27 بهمن 91 0:29
سلام ، هیراد جون توی مسابقه شرکت کرده لطفا به وبلاگش بیایید و کمکش کنیدارزومند ارزوهای شما
فرناز خاله آرسن جون
27 بهمن 91 18:46
سلام گلم مرسی بابت پیامهای قشنگت،ایشالله وبلاگ نورا جون پر از خاطرات شیرینی باشه که واسش مینویسی ،ایشالله به زودی غربت هم تموم میشه آمیـــــــــن
آنوشا کوچولو
28 بهمن 91 12:55
سلام چه دختر نازی دارین ماشالا... خدا حفظش کنه خوشحال میشم از وب دختر من دیدن کنید مرسی


ممنون که به ما سر زدین ما هم خوشحال شدیم که شما اومدین چشم حتما
مامان سبحان جونی
28 بهمن 91 16:01
سلام عزیزم پسرگلم واسه برنده شدن تو مسابقه ب رای شما دوست عزیز احتیاج داره اگه لطف کنی و ب گل پسرم رای بدی ممنون میشم اینم ادرس جایی ک باید رای بدی قسمت نظراتش کد 501 سبحان جوادی ممنون http://shahrekhatere.niniweblog.com/
مامان پانی
2 اسفند 91 0:30
سلام خانمی ممنون از لطفت من چه جوری تو مسابقه شرکت کنم


وب نورا رو که دیدید شما هم یه پست مثل همین با همین عنوان باید بنویسید. بعد 3 ا از دوست جونیای پانی رو به مسابقه دعوت کنید.