نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

خبر داغ داغ !!

1391/11/29 1:43
نویسنده : مامان مهسا
886 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جون من میشینه هوووووووووووورا !!!

از زمانی که رفتیم مسافرت نورا چند لحظه ای مینشست اما بعد یهو ولو میشد روی زمین اما از دیروزتا حالا خیلی پیشرفت داشت دیگه بدون هیچ کمکی میتونه کاملا راحت و مسلط بشینه این موضوع واقعا من وعلیرضا رو خوشحال کرده بابت این میگم که لحظه به لحظه یه تغییر دیدن تو وجود نی نیمون مارو به وجد میاره وکلی ذوقکمون میزنه بله نورا جون من میشینه .

میگن هر چیزی انتظارش خوبه ها حالا این یکیش بود.

و اینو بگم که الان 2،3روزه که نورا خیلی بی تابی و بی قراری میکنه واصلا خواب نداره حتی امروز بردمش پیش دکترش و گفت هیچ مشکلی نداره .ولی گلاب به روتونالان چند روزه که دائم استفراغ میکنه حتی باعث شده که بچم وزن کم کنه .

*الهی نا نا قربون قشنگیات برم من فرشته کوچک *

ادامه مطلب داغتر از داغه یادتون نره :

شهر شهر فرنگه        عکسای نورا از همه رنگه ، قشنگههههههههههه

اینم دخمل جیگیری مامان وباباش

 وای نگاه کرذنت من و کشته، عاشقی

وای کشته و مردۀ اون اطواراتم همهِ کس

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

FARIBA
29 بهمن 91 2:22
عزیزم میتونم ازتون خواهش کنم به وبلاگ http://shahrekhatere.niniweblog.com/post10.phpبرید و کد507 رو براشون نظر بذارید.پسرم در یک مسابقه شرکت کرده به رای شما نیاز دارم.خیلی خیلی سپاسگذارم.ادرس سایتتون هم بنویسید
محدثه
29 بهمن 91 20:02
آآآآآآآخیییییییی خاله قربونش! الان چطوره مامانم؟بهتره؟راسی نشستنشم تبریک


ممنون بهتره الهی شکر
فرناز خاله آرسن جون
30 بهمن 91 0:03
ای جاااااااان فدات بشم من تبریک میگم که نشستی ماشالله بزرگ میشه نورا خانوم چه عکسهای نازی چه خنده های نازی اون لباس کیتی هات منو کشته اگه تنم میشد از نورا میدزدیم منم میخوااااااامممم


قابل نداره فرناز جون
مامان عاشق
30 بهمن 91 9:14
نازیییییییییییییییییییی
ماشالا به این دخمل خوشگل


ممنون شما به ما لطف دارین
الناز مامان بنیا
30 بهمن 91 14:42
عزیزم مبارکت باشه با این دختر نازت قربونت برم من شما همین الان لینکیمممم با هممم
مامان پانی
2 اسفند 91 0:08
ای جانم خوشگل خانم ماشالله


شما به ما لطف دارید .ممنون از اینکه به ما سر میزنید.
آنوشا کوچولو
2 اسفند 91 1:14
آفرین به نورا خانوم خوشگل و ناناز خدا نکنه که شما مریض بشی ایشالا... که زودی خوب بشه مامان مهسا احتمالا داره دندون در میاره من شنیدم که این فرشته ها وقتی دارن دندون در میارن این مشکلاتو دارن غصه نخور ایشالا... زود خوب میشه


ممنون انوشا رو جای من ببوس!