نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 29 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

سرماخوردگی چهارم ؟!

1391/12/21 12:09
نویسنده : مامان مهسا
478 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جون از زمان تولدت تا الان این بار چهارمِ که سرما خوردی  الان 4 روزه که درگیرشم داروهاتو هم آن تایم  بهت میدم اما خیلی سرفه های شدید همرا با چسبندگی  گلو و سینه ات داری و گرفتگی بینی استفاده از قطره بینی هم احساس میکنم کارساز نیست چون  شیر خوردنت به زحمت شده  و یه کوچولو موقع خوردن واسه نفس کشیدن مشکل  داری  واین باعث بد خلقی بیش از حدت شده آخه چند دقیقه پیش قبل از خوابت خیلی استفراغ کردیامیدوارم هرچه زودتر خوب شی نازکِ من .آخه ناراحنم مامان ژووووووووون.

این 3 تا عکس رو هم همین الان گرفتم از شما بعد از اون همه بی قراری و گریه وخلاصه... خوابت برد.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 12:48
آخی ایشالا زود خوب شی خاله


ممنون خاله جونی
متین من
21 اسفند 91 18:30
وای خاله توهم که مثل متین سرماخوردی اخی خاله متین خواب وخوراک هم نداره دیشب ساعت 4 بیدار شد تا 7 من که نصفه عمر شدم مهسا جون نورا رو ببوس


چه عجب خانوم پیدات شد معلوم هست کجایی دلمون واست تنگ شده بود. چشم حتما
پونه
21 اسفند 91 19:35
سلام ایشا... زود خوب شی نورا جون


ایشا... ممنون پونه جون