نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

حساسیت !

1392/1/17 13:38
نویسنده : مامان مهسا
658 بازدید
اشتراک گذاری

بمیرم الهی از چند روز قبل از عید نورا کم کم سوختگی ادرار پاش خودش رو نشون داد مثل قبل از پماد هایی که داشتم استفاده کردم اما به بهبودیش کمک نکرد به قولی از طب قدیم استفاده کردم (روغن خوراکی ، شیر خشت و...) اما هیچ تغییری نکرد وقتی برگشتیم از جهرم بردمش دکتر و و باز هم پماد هایی که دکتر داد فایده نداشت از مرکر کرم (دوا سرخ )استفاده کردم باز هیچ ، حتی از کهنه بچه و مامی گره ای هم واسش تهیه کردیم گفتیم شاید به پمپرز حساسیت پیدا کرده اما فایده نداشت .دیگه کم آوردم تا اینکه عمو مهدی نورا با یکی از دوستاش که دکترِ مشورت کرد 2 نمونه پماد و و یه شربت واسه شستشو پیشنهاد داد اما باز من و علیرضا با تهیه این داروها نورا رو دکتر بردیم وبا نشون دادن داروهای قبلی به دکتر ،لبخندی زد و گفت :آخه من چه دارویی بنویسم شما که همه رو استفاده کردی و تاثیری نداشته دارو هایی که دوست عمو مهدی معرفی کرده بود رو نشون دادیم و تایید شد که ما اونا رو استفاده کنیم الان 2 روزه که نورا بدون هیچ گونه پمپرزی خانوم گل من واسه خودش آزاد میگرده و حسابی خوشحاله و خدا رو شکر بهتر شده و من هم از خوشحالیش خیلی خوشحالم آخه خلیی درد داشت .و گل به گل خونه رو خرابکاری میکنه اما من همه چی رو جمع کردم و فقط از صبح که بلند میشم دستم تو آب و شستشوِ.وسواس دیگه تو خونه تا چند روز معنا نداره .نیشخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

ویدا
17 فروردین 92 14:02
الهی، خیلی گناه داره بچه جون، ایشالا زودتر خوب بشه هم خودش راحت شه هم تو یه نفس راحت بکشی.


ممنون ویدا جون.
پونه
17 فروردین 92 21:07
سلام آبجی خوبی ممنون که خبرم کردی ایشا.. زود خوب بشه نورا جون


خوشحالم که به یادمون هستی.
شقایق مامان آرشا
17 فروردین 92 22:40
ایشالا زود خوب بشه


انشاله3
محدثه
18 فروردین 92 16:31
آخییییییییییی! بمیرم مامانو پاش میسوزه!جیگرم! بوسش کن زود خوب شه راسی عیدت مبارک جیگر البته با تاخیر


ممنون عید شما هم مبارک میترا جون نامزد داری دیگه کاریش نمیشه کرد. طفلک هلاک بود از درد الان یه کم بهتره.
متین من
19 فروردین 92 1:04
سلام خوبی مهساجون وای چرا اخه طفلی گناه داره البته اینم بگم متین هم امروز دچارادرارسوختگی شده رفتیم شهرستان هیچ مامی به غیر مای بی بی گیرنمیومد بستم به پاش حساسیت برداشته قرمزقرمز شده بمیرم درد داره زیاد ایشالاهم نورا زودخوب شه هم متین


ممنون که بهمون سر میزنی گلم من برگشتم بندر و قابل نبودم شما رو ببینم.
محدثه
20 فروردین 92 13:57
چه کنیم دیگه؟عاشقیه و هزار عیب و ایراد دلمون براتون تنگ شده بهمون سر بزن بوسسسسسسسسسسسسسسس
مامان آوا
20 فروردین 92 19:22
سلام مامانی خوبین.امیدوارم سال خوبی داشته باشین .این بچه ها تا بزرگ بشن هزار دفعه دل مامان و بابا رو آب میکنن
آنوشا کوچولو
22 فروردین 92 0:28
خدا نکنه شما فرشته های معصوم مریض بشین ایشالا... زودی خوب شی نانازی
مهسا جان شاید میخواد دندون در بیاره به قول معروف دم دندوناشه آنوشا هم همینطور شده نگران نباش بهترین کار همینه که تا جایی که امکان داره پوشکش نکنی ببوسش


ممنون عزیزم چشم حتما انوشا جون رو ببوس
پونه
24 فروردین 92 12:45
سلام آبجی خوبی چند روزه که آپ نکردی منم روزی چند بار سر میزنم
الناز مامان بنیا
24 فروردین 92 15:53
امان از این حساسیت ایشاه زود خوب شه دختر نازم
پونه
29 فروردین 92 17:39
سلام آبجی خوبی آپم منتظرتم
پونه
30 فروردین 92 10:14
سلام آبجی خوبی کم پیدا شدی بیا ی سر بزن بم منتظرتم