نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

عکسهای نوروز 92 !

1392/1/17 13:18
نویسنده : مامان مهسا
2,576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوست جونای خودم حسابی دلم واستون تنگ شده بود .

 دلیل دیر آپ شدن هم اول اینکه  اینترنت خونه قطع بود  و دوم اینکه در گیر سوختگی ادرار پای نورا هستم .ما روز اول عید بعد ار تحویل سال حرکت کردیم به سمت جهرم پارسال هم با اینکه نورا تو دلم بود روز اول عید رفتیم جهرم و حسابی بهمون خوش گذشت اما امسال با بودن نورا کنارمون یه حال و هوای دیگه داشتیم گرچه 3،4 روز بیشتر اونجا نموندیم و برگشتیم بندر عباس.

عکسهایی مخلوط از سفر جهرم و برگشتمون به خونه.خنده

عکسهای سیزده بدرکه بعد از بر گشتن ما از کوه گنو (بندر عباس) بود البته فقط قصد ما دیدن بود چون نورا واسه درد پاش خیلی بی تابی میکرد ساعت 10 حرکت کردیم و 2 خونه بودیم البته اینو بگم بدون توقف در اونجا این 4 ساعت توی راه رفت وبرگشت بودیم منظره وچشم انداز  زیبایی  از اون بالا داشت آخه ما رفته بودیم قله کوه  اما موفق نشدیم عکس بگیرم .

نمایی از سد سلمان فارسی جهرم وابگرمی که بعد از چندین سال با حفظ ظاهر قدیمش تا چند وقت دیگه به دلیل راه انداختن سد میره زیر آب من از این تفریحگاه در کودکی و نوجوانیم خاطره زیاد دارم یادش به خیر

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

شقایق مامان آرشا
17 فروردین 92 22:43
همیشه به سفر و خوش باشید



ممنون عزیزم
متین من
19 فروردین 92 1:05
ایشالا خوش گذشته باشه دوس جونی نمیدونم دیگه چندباربهت بگم شیراز اومدی یک سربه من بزن خوشحال میشم بخدا
آنوشا کوچولو
22 فروردین 92 0:30
همیشه به گردش و شادی
خیلی نانازیییییییییییییییییییییی


مرسیییییییییییییییییییی
مامان امير علي كوچولو
4 اردیبهشت 92 13:04
سلام خاله جون قربون اون صورت و چشمهاي نازت برم سفيد كولي من ميخوام تورو بخورم مثل پسر من سفيدو و خوشگلي دوست دارم به ماماني بگو واست اسپند دود كنه و آيت الكرسي واست بخونه دوست دارم




ممنون خاله جون

خوشحال میشم ادرس وب امیر علی جون رو واسمون بذارید.
احمدرضا
16 خرداد 94 13:21
ميگم فكر نمي كني سد سلمان فارسي تو حوضه استحفاضي شهرستان قير وكارزينه! تا صد ساله ديگه جهرم صاحب سد نميشه. لطفا جعل مالكيت نكنيد.