نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

عکس از عشق مامان

1392/2/7 17:39
نویسنده : مامان مهسا
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا من ونورا جون آماده شدیم که بریم پیاده روی بعد هم خونه مامان جون صوری

راستی اینو بگم که این جیگر مامانی گاهی اوقات به مامان وباباش حال میده و ما میتونیم بهترین لحظه ها رو به بهترین نحو عکس بگیریم گاهی وقتا هم نه.

اول عکسهای زمان افتخار دادن و حال دادنش به ما رو ببینید:

 

اینم از شاهکارهای بابا جونش

خوب میرسیم سر عکسهای زمان بی حالی نورا خانومم:


دیشب جاتون سبز رفتیم خونه خاله مریم وباران جون دختر گلشون امان از نورا نذاشت که ما 2 تا دونه عکس درست و درمون ازش بگیریم ادامه مطلب و ببینید.

 

جیگر مامانی اینجا درحال دس دسی کردن آخه گلم دست زدن ونی نای نای رو یاد گرفتهنیشخندوپشت سرهم هم تکرار میکنه ن’ ن’ و د’ د ’

 اینجام که به زور و گریه سیب باران جون ازش گرفت

اینم از عکسهای ساعت 1 نیمه شب که خانوم گل ما بی خواب شده بود و هوس کرده بود بره تو آشپزخونه سرکی بکشه


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

ویدا
7 اردیبهشت 92 23:58
عاشقِ اون شلوارِ نارنجیتم خوش تیپ


مرسی زن عمو .
محدثه
8 اردیبهشت 92 12:59
جیگرتووووووووووو عاشقتم خوشمل خاله


ممنون خاله جون ما خیلی خوشحال میشیم شما میای پیشمون سلام خاله رو خیلی خیلی برسون جای من ونورا ببوسش.
سایدونه یه دونه
8 اردیبهشت 92 15:40
ماشالا چقدم نازه این وروجک.
خدا حفظش کنه.
با کمال میل لینکیدیمتون.


ممنون خوشحالم کردین.
مامان ستیانفس
8 اردیبهشت 92 17:40
ای جووووونم
عزیییییییزم خیلی نازی، من که عاشقت شدم
همه عکسهات نازوقشنگن



خاله جون ممنون ستیا رو ببوس.
پونه
8 اردیبهشت 92 18:27
سلام آبجی خوبی بازم مثل همیشه نازه


مرسییییییییییی دوستی.راستی شما چند سالتون البته اگر دوست دارید بگید .
محدثه
8 اردیبهشت 92 19:52
چشم گلم مامانم سلام میرسونه مشتاق دیدارتونیم مواظب خودتون باشیدبوووسسسسسسس
بابای ارشیا
8 اردیبهشت 92 21:46
سلام بر اله نور ؛ نورا خوشکله

ماشالله دسته گل شدی بخدا

الهی همیشه شادمان و سرحال باشی عموجان

ممنون که بهمون سرزدید




مرسی عمو ما هم خوشحالیم که بهمون سر زدین


مامان فرزانه
8 اردیبهشت 92 23:47
سلام مهسا جان خوبی عزیز نورا جان خوبه از طرف من ببوسش ممنون که زود زود بهمنون سر میزنی


ممنون خوبم ،چشم حتما دوست خوبم فرگلی من وببوس.
پونه
9 اردیبهشت 92 12:56
سلام خوبی آپ شدم آبجی جون


چشم الان میام.هههههههه
پونه
9 اردیبهشت 92 12:56
آبجی من متولد 27 آبان 1370 هستم .


عزیزم زنده باشی ایشاله
الناز مامان بنیا
9 اردیبهشت 92 16:24
وای که خیلی نازییییییییییییییییی


ممنون خاله جان.
فرناز خاله آرسن چون
9 اردیبهشت 92 20:41
سلام مرسی مامان نورا جون ، دست باباب مهربون نورا درد نکنه به خاطر هدیه های قشنگی که واسه نورا میگیره .من عاشق اون چشای ناز نورام که تا نداره


ممنون خاله
شقایق مامان آرشا
13 اردیبهشت 92 9:38
مامانی با این عکسا اسپند برا دخی یادت نره


حتما شقایق جون