نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

دلنوشته برای نفس مامان !

1392/3/8 16:36
نویسنده : مامان مهسا
889 بازدید
اشتراک گذاری

یگانۀ من ، بی همتای من ،مونس من ،همدم وهم پای مه روی من،عشق جاویدان من،ای نور جهان تاب من ،دخترک تَرگلم، در وصفت تو عاجزم چون بی نظیری .

الان که دارم با جوهرقلبم و با قلم عشق ،عاشقانه هایم رو واست مینویسم توی اتاق  خودت خواب هستی ومن درسالن روی مبل روبرویت نشسته ام  و نگاهت میکنم .

این مدتی که درکنارم هستی رو برای خودم مرور میکنم مثل یه پری ناز آسمونی خوابیدی که صورتش مثل قرص ماه میدرخشه به این فکر میکردم که هیچ وقت فکر نمیکردم یه روز مادر بشم و بتونم وظیفه مادری رو انجام بدم اما الان مادرم و وظیفه ام رو باتمام وجود وبا عشق دارم انجام میدم و تورا میپرستم با جون ودل.

لحظه به لحظه ای در کنار تو بودن شیرین ومسرت بخش و اینو بودن که مامان عاشقانه دوست داره زیبا روی من . مه جبین من ،عروسک کوچولو ی من .و هزار مرتبه شکر گذارم .

ازت میخوام وقتی بزرگ شدی یه فرد مستقل و با همه مهربون باشی و سعی نکنی که کسی از دستت آزرده خاطربشه و اون پاکی و معصومیتت همیشه همراهت باشه و همینی باشی که الان هستی . و برای خودت باش وخویشتن دار و وخودت رو دوست داشته باش این مهمترین رکن در زندگی یک فرد‚.

عکسها رو در ادامه مطلب دنبال کنید:

 

فرشته آسمونی من

ای وای بمیرم الهی پوست پرتقال گاز زدی ؟

این عکس دست و پای فرشته کوچولوی من در 9 ماه و 15 روزگیش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (19)

مریم
8 خرداد 92 16:56



مرسییییییییییییییی
مریم
8 خرداد 92 16:57
ماشالله نورا جون


ممنون خوشحالم که به ما سر زدین یه ادرس واسمون میذاشتین.
پونه
8 خرداد 92 18:07
خدا واستون نگهش داره واز چشم بعد حفظش کنه


ممنون دوست گلم خدا شما رو هم واسمون نگه داره عزیزم.
مامان آنی
8 خرداد 92 18:21
ای جانم چه دخمل زیبایی چه چشم های زیبایی داره خدا حفظش کنه


مرسییییییییییی خاله جونی .خوشحالم که اومدین پیشمون.
مامان الینا
8 خرداد 92 19:21
عزیزم با افتخار لینکت کردم


ممنونم گل من دوست خوبم.
پونه
8 خرداد 92 20:56
آبجی از چشم بد حفظش کنه (اشتباه نوشتم بعد ) ببخشید .


نه بابا خواهش میکنم اشتباه لپی بود .
محدثه
9 خرداد 92 9:19
مامان خودوم تنهاییههههههههههههههه


مرسی که بهمون سر زدی باور کن دیشب تو فکرت بودم.خوبی؟
مامان الیناجونی
9 خرداد 92 10:28
عروسک عزییییییزززززو دوست داشتنی خودمی خاله جوووووووووون


ممنون خاله جونی
مامان آوا
9 خرداد 92 16:05
دست کوچولو پا کوچولو ماشاالله زنده باش


مممنون خاله جونی
مامان ستیا نفس
10 خرداد 92 17:35
عزیزم خیلی نازی
عکساتم یکی از یکی قشنگتر
مامانی هر روز واسش اسفند دود کن چشم نخوره خوشگل خاله


ممنون خاله شما خیلی خیلی به نورا محبت دارید. ستیا جونم رو ببوس.
مامان فهیمه
10 خرداد 92 20:41
عزیزم خوشمزه


ممنون خاله
مامان نوژا
11 خرداد 92 7:47
سلام عزیزم منم لینکتون کردم


ممنونم خوشحالم کردین.
محدثه
11 خرداد 92 10:17
جدا؟دل به دل راه داره عزیزم من هر روز تقریبا سر میزنم نورا گلی رو ببینم توروخدا بیارش دلمون یه ذره شد!


چشم حتما.مرسی که سر میزنی بهمون
هدي مامي مه نيا
11 خرداد 92 16:37
واي خاله اگه اينجا بودي يه بوست ميكردم آخه حسابي خوردني هستي


ممنون خاله
بابای ارشیا
11 خرداد 92 20:09
ماشالله به این پریچهره
مامانیش اسپند دونه دونه یادت نره ها شعرشو نمی گم بری براش بخونی اسنده رو دود کن تا بترکه چشم حسود راستی این عکسا رو امروز به یکی نشون دادم همون عکس اولی که لپ فرشته قرمز ه رو دیده میگه کی بوسیده ش که قرمز شده آره به شاخ ششمادم نشونش دادم اگه بدونی چجوری محو تماشاش بود


عزیزکمی ارشیا خاله فدات شم مرسی که به وب نورا سر زدین.چشم بابای نورا هرشب واسش اپند دود میکنه میگم عمو راستی شعرشو واسم بنویس.
بابای ارشیا
11 خرداد 92 20:28
شعر اسپند اینه البته آهنگشو امشب میزارم تو وب ارشیا ولی به بابای عروس ما بگید اپند رو که شب نباید دود کر؟ از غروب به اون طرف اسپند دود کردن مشکلاتی از لحاظ متافیزیک داره پس روزها دود مکنید لطفا
اسپند دونه دونه
اسپند سی و سه دونه
قوم و خویش و بیگونه
بترکه چشم حسود و حسد
شنبه زا ... یکشنبه زا ...دوشنبه زا ... سه شنبه زا ... چهارشنبه زا ... پنجشنبه زا .... جمعه زا (یعنی هر کسی که در هر روزی از هفته زاده شده)

همسایه این طرفی- همسایه اون طرفی
هر که که دید
هر که ندید
بر چشم بد و نظر ناپاک لعنت


ممنون عمو یک دنیا ممنون.
آنوشا کوچولو
11 خرداد 92 21:39
خدا نگهدار این نانازی باشه مامانی


ممنون خاله دلمون حسابی واستون تنگ شده کجایی کی عکسهای جدید از جوجوی نازمون میذاری خودتون بهتر هستید الهی شکر؟
مامان ثنا
12 خرداد 92 0:17
عزیزم. چقد تو نازی . ماشالله بهت بشه. خدا برای مامان و بابا نگهت داره
خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم. به وبلاگ ثنابانو سر بزنید


ممنون شما لطف دارید با کمال میل
متین من
12 خرداد 92 14:57
مهساجون واقعا نورا برازنده این صفت های که به کاربردی هست ببوسش


مرسی چشم حتما