نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 8 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

جزیره قشم

1392/3/6 13:36
نویسنده : مامان مهسا
1,558 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه ای که گذشت علیرضا تصمیم گرفت که بریم قشم تقریبا ساعت 2 بود بعد به پیشنهاد من با یه تل کوچولو به خانواده اقای اطهری که از دوستان خانوادگیمون هستن هماهنگی کردیم و ساعت 3 اسکله حقانی بودیم و تا رسیدیم قشم ساعت 4 بود .البته فقط واسه اینکه سیاحت کنیم رفتیم نه واسه خرید به قولی واسه اینکه عصر جمعه مون رو بیکار نباشیم .اول رفتیم سیتی سنتر اما مغازه ها کاملا باز نبود . رفتیم بازاره ستاره ،پردیس ،مرجان و لو لو سنتر یه گشتی زدیم و ساعت 9 اسکله قشم بودیم و تارسیدیم خونه ساعت 10 بود .نا گفته نماند خیلی خیلی خوش گذشت به همه ما ،مخصوص به نورا جون وباران جون. توی مسیر که با تندرو میرفتیم چند تایی عکس رو اقا مجتبی زحمت کشید و از نورا گرفت .آخه اونا به تنهایی رفته بودن بیرون از سالن.

این عکسها رو هم سیتی سنتر گرفته شد.



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مهسا مامی لیانا
6 خرداد 92 18:27
عزیزم تلگرافتو چک کن لطفا


اوکی همین الان
مامان بنیتا
7 خرداد 92 2:23
به به جزیره قشم ..من عاشقشم
خوشبحالتون که اینقدر بهش نزدیکین ایشالا همیشه خوش باشید عزیزم


تشریف بیارید باهم بریم.
پونه
7 خرداد 92 5:54
سلام آبجی خوبی نورا جون ماشا... مثل همیشه با این عکساش شیرین و خوشکله


ممنونم پونه مهربونم
بابای ارشیا
7 خرداد 92 16:17
چه کیفی میکنه این پری دریایی تو آغوش بابا روی دریا الهی شاد و زنده باشی نورا جون خودمونیم ها بابایی به این خوشتیپی حال میده بری تو آغوشش واسش کلی ناز کنی الهی کانونتان گرمتر و گرمتر باشد
خاله مهسا ممنون که این همه به ارشیا لطف دارید


خواهش میکنم عمو من که حسابی دلم واستون تنگ شده بود راستش این روزا با شیطنت های نورا خیلی درگیرم. خوشحالم کردین بهمون سر زدین.
فرناز خاله آرسن جون
7 خرداد 92 16:34
همیشه تو گردش و شادی نورای جیگر من مثل همیشه ماهه نازه فداش بوس بوس


ممنون فرناز جون شما به نورا خیلی لطف داری.
مامان فهيمه
7 خرداد 92 19:39
هميشه به سفر عزيزم،نوراى گلمو ببوس


چشم مرسی
مامان آوا
7 خرداد 92 21:39
لپت چی شده نورا خاله


سوغات شمال پشه خورده خاله جون.
مامان فائزه
8 خرداد 92 13:10
اخی نازی به دخمل خوشگله
هزار ماشاالله


لینکتون میکنم


ممنونم فاءزه جون خوشحالم که به ما سر زدین.
مامان آنی
8 خرداد 92 18:23
من به خیلی از جاهای ایران سفر کردم غیر از جنوب ایشاله بتونم به زودی بیام اون طرف ها رو هم ببینم بخصوص قشم رو عکساتون خوشگل بود همیشه به گردش


ممنونم شما لطف دارین.
ایشاله خوشحال میشم بیاین سمتمون و درخدمتتون باشیم.
مامان ستیا نفس
10 خرداد 92 17:38

کلمه کم میارم واسه توصیف اینهمه زیبایی تو عززززززززززززززززززززززززیزم
دوستت دارم نورا جون


خاله جون شما لطف دارید مرسی .
سایدونه یه دونه
11 خرداد 92 13:30
ماشالا همیشه سفر خوش جیگر خاله


ممنون خاله
راد مدیر وبلاگ جملات زیبا و دلنشین
15 خرداد 92 16:40
دختر خوشگلی داری
به من هم سر بزن


ممنون دوست خوبم چشم حتما با کمال میل