نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

بازیگوشی های ماه من

1392/3/12 1:57
نویسنده : مامان مهسا
1,456 بازدید
اشتراک گذاری

نورا جون الان نزدیک به دو ماه که خیلی بازیگوشی هاش یا بگم کنجکاویهاش بیشتر شده سراغ هرچیزی که سر راهش باشه وببینه میره ولمسش میکنه و جالب اینجاست که الان 3 ،4 روزه که واسه 10 ثانیه ای شاید یه کم بیشتر روی پای خودش میایسته بدون هیچ کمکی  2 باری هم چند قدم برداشته ولی به لحظه نمیکشه که بتونم ازش عکس بگیرم .بیشتر از این توضیح نمیدم عکسها رو دنبال کنید.

 

 

می بینیدتو رو خدا چطور اویزون شده به این روروئک بیجاره

 

اینم از آخرش می بینید ای بلای مارو صبح به محض بیدار شدن سراغ کمد دیواری اونم کشو لباسی  بابا علیرضا  خسته هم که شد سراغ استخر و ادامه دارد.

 

نگاه به حمام چونکه عاشق آب بازی تا میگم سریع میره سمت حمام اینم نمونه اش

الهی قربون موهای فشنت برم مامان که وقتی با سشوار خشک میکنم چه زیبا میشه

آخه چی به روز این پارک بازی آوردی بلای من

ادامه مطلب خیلی داغه یادتون نره

 ببینید حوصلتون سر نمیره از بس شیرین کاری داریم اینجا




خوابیدنش و..............

وای وای ننه نقلی ما رو فدای لبات

چی میخوای اون زیر دنبال چی میگردی ؟

آخه سر جا کفاشی دیگه چرا؟

اینم یه بازیگوشی دیگه ازدور بوفه میاریش کنار چیزا رو میریزه بهش میگی نکن ناز میکنه و روش و بر میگردونه و گریه میکنه دست آخرم راهش رو کج میکنه و میره تو اتاق سراغ اون جارو شارژی از دنیا بی خبر.



تلاش برای آوردن اون توپ صورتی ،توپ کنه یه اسکوپ  از بستنی اسفنجی با 3 نقطه قرمز که روش هست وبی نتیجه و مشغول دندان لیسک گیلاسی

اما اینجا خیلی صحنه بدی بود فکر کردم نورا مثل همیشه سرش رو گذاشته روی فرش اما دیدم نه

مشغول کندن اون 2 تا دکمه پایین شلوارشه حسابی ترسیدم طوری که دست وپاس سست شد وانگار آب سرد ریختن روی تنم.

واما میز تلفن که شاید روزی صد بار نورا رو از دورش بیارم کنار

شب به خیر دیر وقته ساعت کم کم داره میشه 2 بامداد برم بخوابم.

البته ادامه دارد. .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

پونه
12 خرداد 92 10:44
سلام خوبی آبجی چند روز به دلیل قطع شدن اینترنت نتونستم سری به نوراجون و آبجی گلم بزنم حسابی دلم تنگ شده بود . امتحانای دانشگاه هم شروع شده . آبجی جون دلم خیلی گرفته خیلی روزگار نامرده دنیاش پر از بیوفایی هستش .


ما هم دلمون واست تنگ میشه موفق باشی اینو باهات هم عقیده ام دنیا و ادماش البته بعضی ها خیلی نامرد و نمک نشناس هستن اما بی خیال مهم خودتی که باید ناراحتی رو از خودت دور کنی وفا کجا بود . پونه جون حرفایی میزنی البته ببخشید که اینقدر راحت گفتم عزیزترین افراد رحم ندارن وای به حال غریبه ها واست بی ارزش باشه بی وفایی اگر میبینی.
پونه
12 خرداد 92 12:59
حق با تو هستش آبجی من بیخیالشون شدم با هرکسی باید مثل خودش رفتار کرد . ممنون آبجی همچنین شما آبجی جون ونورا جونم
متین من
12 خرداد 92 14:50
وای نورا خوشکله چقدر بازیگوش شده عزیزمی با اون لپ های صورتی ات که دل همه رو میبره ای جونم
فدای تو دختر خوشکل ماشالا داری


ممنون خاله سمانه
چنگیز
12 خرداد 92 20:34
مهسا خانم ؟ من رمز مطلب خصوصیم رو برات زدم اونم با اسم واقعیم اونوقت رفتی تایید زدی؟




ببخشید عمو متاسفم ببخشید
وای تو رو خدا از دستم عصبانی نشید جوش نیارید.

شقایق مامان آرشا
12 خرداد 92 23:18
وای فشول نا نازم بووووووووووووووووس


مرسیییییییییییییییی
مامانی طهورا
13 خرداد 92 1:01
سلام عزیزم ممنونم از لینکتون
به جمع دوستان طهورا گلی خوش اومدی نورا خانوم چشم عسلی


ممنون خاله خانمی
مامان کیانا
13 خرداد 92 8:02
سلام. ماشالله به نورا خانم . شما هم اهواز زندگی می کنید؟ اگه این طوره خوشحالم . با اجازه شما رو لینک کردیم . مرسی که بهمون سر زدید .
راستی استخر توپ نورا جون رو از کجا گرفتید و میشه بگید قیمتش تو چه مایه هاست ؟
نورای گلم رو از دور می بوسم .
شاد و موفق باشید در پناه خدا


سلام روی ماهتون نه فدات شم ما بندر عباس هستیم و ممنون که ما رو لینک کردید فکر میکنم بابای نورا گفت 20یا 25 قابل نداره عزیزم میخوای بگیریم هدیه بفرستیم واسه ناز دخترمون.
مامان ستیانفس
13 خرداد 92 11:45
فدا مدا هستیما
عسل خاله خیلی نازی،حسابی شیطونی بکن عزیزم


ممنون خاله
مهسا مامی لیانا
13 خرداد 92 14:24
الهی فدات شم خوشگلم چقدر شیطونی توو
بگردم الهی وای که چقدر نااااازه ..
مهسااااا چطور قورتش نمیدییییییی
وای موهاشو چقدر خوشگلهه
فدات شم فرشته کوچولوی ملوس


خدا نکنه انشاله که نی نی خودتم به سلامتی ذنیا میاد من مطمئنم که یه تیکه از ماه میمونه.