نورا جون نورا جون ، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 24 روز سن داره

*** نورا الهۀ نور***

عشق مامان

1391/10/18 1:42
نویسنده : مامان مهسا
929 بازدید
اشتراک گذاری

نورا از زمان تولد تا الان عکسهای بسیاری ازش گرفتم که یک به یک زیبا هستن.

من چند تایی عکس از 3و 4 ماهگی نورا جان رو به سختی تونستم انتخاب کنم .

خوشحال میشم اونارو ببینید!

عاشق لبخندتم با اون لبای بی دندونت مادر!لبخند

فدای نشستن تنهات برم من الهههههههههههههی!ماچ

 

چشماشو ،نمکی!چشم

خوابshaun the sheepi  قهقهه  

 

مابقی رو در ادامه مطلب خواهید دید:


ني ني شكلك

 

 

 

نورا در حال بازدید از وبلاگش به همراهی عمو محمد رضا!تشویق

خواب پروانه ای خواب

وای چکار کردم الانه که مامان بیاد!تعجبآخ

الهی مادر بمیره که نشستنی خوابیدی ناراحت

اخم نکن بهت نمیاد اونوقت دلم تو رو نمیخواد!!!ابرو

این عکس ساعت 3 نیمه شبه که خانوم بی خوابی زده بود به سرش!از خود راضی

وبالاخره اینم آخرین عکسهای انتخابی @لبخند

اینجا نورا جان 35 روز داشت ،سرشب توی چادر! اولین مسافرت نورا  با مامان جون مهری و خاله محبوب و پسر خاله اش عقیل (آبشار یاسوج)

ساعت7 صبح !

ممنونم که منو همراهی کردید...

بای بای!!!بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زینب عشق مامان و بابا
28 آذر 91 17:07
سلام خوب هستید ایام شهادت دردانه امام حسین حضرت رقیه رو بهتون تسلیت میگم
مریم--------❤
11 دی 91 15:33
خیلی نازی خاله
مریم--------❤
11 دی 91 15:34
عزیزم شما تو کدوم شهر هرمزگان زندگی میکنین؟


ممنون عزیزم ما بندر عباس هستیم مرسی از این همه لطف ومارو لینک کردی خاله جون!
مریم--------❤
12 دی 91 17:06
مامانی عکس خودتم بزار


چشم عزیز مهربونم خدا حافظت باشه ایشاله